Allt började med...

Jag har alltid tyckt om att baka och när jag hörde talas om sugarpaste (sp) kunde jag inte låta bli att testa.

Sugar paste är en helt nöt-, gluten- och animalska produkterfri sockermassa att täcka tårtor med, modellera och göra enklare dekorationer i. Köps på internet (eller tårtbutik om man har det där man bor) eller görs själv. Köpt SP finns främst i märkerna Ballina, Bakels och Arctic White, alla med sina fördelar och nackdelar. Vad man väljer är helt en smaksak. Jag använder Ballinas Sugarpaste.

Jag beställde hem sugarpaste från tartdecor.se, sökte inspiration och tips på nätet och satte sedan igång att tillverka min allra första sp-tårta. Nu kan jag inte sluta...


Kommentarer
Postat av: mela

snyggt syrran:) ska sno ett recept av dig ngn dag:) du är så duktig:D... puss syster mela:)<3

ps mamma tyckte dom var jätte fina och bloggen med:D

2011-03-19 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0