Trisslott

Jag har några tårtor som ska göras framöver och passade på att göra några av dekorationerna redan nu. Jag har bland annat fått äran att göra en bröllopstårta vilket är både spännande och lite otäckt. Det är något som jag drömt om att göra samtidigt som det inte finns plats för NÅGRA misstag. Jag har knåpat ihop ett mycket speciellt brudpar enligt brudens önskemål som bara väntar på att få ställas på tårtan!

Jag har också fått ett önskemål om en tårta med en lott på, bestämde mig för att göra en trisslott och så här blev den. Tänk om beloppet ändå hade varit på riktigt...



Lotten och svenska spel´s logga (uppe i vänstra hörnet) är gjord i modelling paste. Resten har jag målat dit med en ätbar penna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0