Doptårtor till Oliver

Jag och Martina har känt varandra sen jag fick mitt första barn, hon fick då sitt andra. Nu är tredje grabben född och idag var det dags för dop. Hon önskade ett par converseskor, något som jag länge fruktat att göra :O
Jag lovade att testa utan några större förhoppningar på att klara det. Blev därför förvånad själv när de var klara och de faktiskt blev riktigt bra! eller vad tycker ni?
Den andra tårtan ville hon ha en nalle på. Det fick bli en sovande nalle, liggandes på mage.





  



Tårtorna innehöll ljusa bottnar, hallonmousse och glasscreme.

Vi skickar lyckokramar till dig och din familj Oliver!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Finns det möjlighet att beställa tårtor hos dig?
Vad duktig du är!
Vi ska ha ett dubbeldop den 8 sep och det är ca 100 gäster. Vill du maila mig ett prisförslag?
Mvh Linda

2012-07-29 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0