Två tårtor till sporttokig kille

Min klasskompis kille fyllde 25 år i helgen och hon ville överraska honom med en tårta.
Han är en sportintresserad kille med hjärtat brinnande för Leksand och Liverpool.

Den ena tårtan blev en enklare variant i Leksands färger. Den andra skulle vara något mer avancerad med Liverpools logga på.Som ni vet tycker jag det är kul att prova på nya saker så åtog mig uppdraget och så här blev resultstet:


Liverpool-tårtan som innehöll ljusa bottnar, hallon-och vit chokladmousse.


Närbild på loggan


Här har vi tårtan i Leksand färger, den med samma innehåll som Loverpooltårtan.

Fick höra att tårtorna var mycket uppskattade och det värmer naturligtvis i mitt bakhjärta och ger en skjuts framåt för mitt sjäkvförtroende :)

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0