De senaste bakverken :)

Det har varit mycket på gång den senaste tiden och uppdatering av bloggen har därför inte legat som prio ett.
Kände dock att det var dags att dela med mig av de senaste bakverken!

Möhippebakelser till min underbara vän Ann som gifter sig den 14 Juli.


Förbereder bakelserna dagen innan.


Bakelserna består av en kärleksmumsbotten toppad med vit choklad-frosting.
Den är sedan tackt och dekorerad med sugarpaste.


Tack vare Anns otroliga säljknep gick alla bakelser åt. Bra jobbat!

Nedan följer senaste tidens födelsedagstårtor.
De två första är till mina barndomsvänner Jessie och Annie som firade sina födelsedagar innan de drog till varmare breddgrader. De befinner sig just nu i Spanien.

 


Till sist kommer Lovisas sommar/födelsedagstårta till dagis. Imorgon är sista dagen innan barnens sommarlov börjar fullt ut. De kommer då fira Lovisas födelsedag och självklart bjuds det på tårta!


Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0