Smurfar för hela slanten!

Idag har jag färdigställt två tårtor till två olika personer. Det lustiga var att båda tårtorna skulle ha smurftema :)
Smurftema var en nyhet för mig så det tog en stund innan jag bestämde mig för hur de skulle se ut. När jag väl fick sätta igång var jag så full av iver att jag nästan glömde bort att jag hade gäster att fixa middag till. Mat fick dem i alla fall, även om den blev något försenad ;)

Här är en av tårtorna! Den andra ska inte serveras förrän imorgon och läggs därför inte ut förrän då.

Tårtan innehåller ljusa bottnar, hallonmousse och glasscreme.

Grattis Frida!
Hoppas kalaset gick bra och att du fick många fina paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0