Tildas 3-årskalas!

Efter nästan en vecka av influensa här hemma kan jag äntligen publicera förra helgens kalasbilder. En lyckad kväll med många trötta deltagare då influensan varit på besök hos fler.

Jag hade lovat Tilda en barbietårta och eftersom jag inte visste hur många som kunde komma på kalaset tog jag det säkra före det osäkra och gjorde en stor tårta. Jag såg det som en chans att äntligen få prova att göra en våningstårta! Det blev ingen kanonfinish eftersom jag inte kände mig helt hundra men hon fick sin barbietårta i alla fall :)


Tårtan innehöll ljusa, hembakta bottnar, hallonmousse, dumlefluff ochchokladkräm.

Och så en bild på kalasbordet :)


Bättre sent än aldrig!
Nu håller vi tummarna för att resten av familjen blir friska snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0